Wednesday, July 10, 2013

The amazingly bluetrain.

Er zijn altijd nog mooiere dingen dan je hebt kunnen bedenken. Ik wist en had op plaatjes gezien hoe luxe de trein is maar wanneer je het met eigen ogen ziet dan puilen ze uit van verbazing.

Dit is bijvoorbeeld mijn zit- slaapkamer


Mijn kamertje vanuit een ander standpunt:


Verder heb ik een schitterende badkamer


met uiteraard een eigen toilet


en dit was het welkom op het station


En de lounge waar we wat te drinken kregen


En nog veel meer


Het is allemaal ongelooflijk. De mensen zijn zo vriendelijk en uiteraard heeft iedere wagon zijn eigen butler, maar er zijn maar drie suites per wagon dus men heeft alle aandacht voor je. In de op het tafeltje in mijn suite aanwezige informatie wordt weer de nadruk gelegd op de dress code die toch echt black tie is voor mannen en formele dress voor vrouwen. Ik ben toch wel heel gelukkig mijn Armani.

Het personeel is allervriendelijkst en laat merken dat het je aan  niets zal ontbreken gedurende deze reis. Er is televisie in mijn compartment en ik kan films uitzoeken indien ik naar een film wil kijken. Er is voorop de trein een camera die constant de omgeving filmt. Wat je niet direct zelf ziet kun je op de camera zien. Er is teveel om op te noemen. Ik denk dat ik niet ga slapen vannacht om zo lang als mogelijk van dit bijzondere gebeuren te genieten.

Zo is het welkom in mijn suite:


Onder de tv de garderobekast inclusief een safe.

No comments:

Post a Comment